RBW Clan

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


4 plaatsers

    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    spelltiger8
    spelltiger8


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van spelltiger8 za maa 05 2011, 12:04

    - RS naam:
    spelltiger8

    - Combat level:
    <111 in f2p en +6 in memb wrs>

    - Ben jij bereid altijd als je op rs bent in onze clanchat ( = fta clanchat ) te zitten?
    ja

    - Post hier een screenshot waarin je stats duidelijk zichtbaar zijn,zodat we zien dat jij de eigenaar bent.
    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Stats

    - Clanverleden:
    Het begon alemaal heeeel lang gelden toen BW nog bestond met Drakenberg en elifrak ofzo als leaders toe ik en men broer (mezlycz toen) joinden later is die clan samen gevoegt me rw roeselare warriors toen in BW was ik zelf even soort vn clan leader toen was RBWontstaan opnieuw joinen enal 2jaar er over gedaan voor hoge rang pk leider ofzo idk wa ht was t lang gelden tan is r weer vanales gebeurt tan kwam FTA weer hjil me rang kwit joinen enal van die zjiver nu komt rbw were were rangs kwit of wa r ng van ovrschoot en herjoinen enal (DAS MIJN BW-RBW-FTA-RBW VERLEDN>

    - Waarom RBW?
    lees bovenstaande tekst dzit al meer dn 6jaar in die clan iere :d

    - Eventueel wat meer over jezelf ( IRL ):
    ik zijn dus Ben kdoe al 7jaar hotelschool in brugge kwoon in torhout en geboren in Roeselare aj vragen hebt feel free to ask
    NotTradeable
    NotTradeable
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van NotTradeable za maa 05 2011, 12:23

    Welkom terug man.

    Goho, BW, dat waren epic tijden hé Very Happy.


    Laatst aangepast door NotTradeable op za maa 05 2011, 23:50; in totaal 1 keer bewerkt
    Amersfoort
    Amersfoort
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Amersfoort za maa 05 2011, 12:25

    wukke verrekte mangawl die Ben =D
    hoe klinkt me vlaams??
    spelltiger8
    spelltiger8


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van spelltiger8 za maa 05 2011, 21:16

    Amersfoort schreef:wukke verrekte mangawl die Ben =D
    hoe klinkt me vlaams??
    goe bezg ma ge zit er ng lange nie wi XD
    NotTradeable
    NotTradeable
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van NotTradeable za maa 05 2011, 22:43

    Amersfoort schreef:wukke verrekte mangawl die Ben =D
    hoe klinkt me vlaams??

    Jaime, geloof me. Zelfs de rest van de vlamingen verstaan die West-Vlamingen amper Very Happy.

    spelltiger8 schreef:goe bezg ma ge zit er ng lange nie wi XD

    Bewijst mijn statement van hierboven Very Happy.
    No offence maat Very Happy. Té mooi om te laten liggen! ;D.


    Laatst aangepast door NotTradeable op za maa 05 2011, 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
    Amersfoort
    Amersfoort
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Amersfoort za maa 05 2011, 23:07

    ik zal er komen ^^
    NotTradeable
    NotTradeable
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van NotTradeable za maa 05 2011, 23:11

    Amersfoort schreef:ik zal er komen ^^

    Den VDAB geeft nen cursus "West-Vloeamsch voeu behinnrz!" Smile.


    Laatst aangepast door NotTradeable op za maa 05 2011, 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
    Amersfoort
    Amersfoort
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Amersfoort za maa 05 2011, 23:27

    NotTradeable schreef:
    Amersfoort schreef:ik zal er komen ^^

    Den VDAB geeft nen cursus "West-Vloeamsch voeu behinnrz!" Smile.

    ahaaaa... Shocked
    Victoro Loco
    Victoro Loco
    The Emperor
    The Emperor


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Victoro Loco zo maa 06 2011, 03:33

    benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih
    NotTradeable
    NotTradeable
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van NotTradeable zo maa 06 2011, 10:44

    Victoro Loco schreef:benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih

    Respect dude!
    Amersfoort
    Amersfoort
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Amersfoort zo maa 06 2011, 13:38

    Victoro Loco schreef:benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih

    Woot Vicmansje m'n personal coach
    Victoro Loco
    Victoro Loco
    The Emperor
    The Emperor


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Victoro Loco zo maa 06 2011, 13:44

    Amersfoort schreef:
    Victoro Loco schreef:benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih

    Woot Vicmansje m'n personal coach

    mis! het moet zijn: Jipla de vic minne pwersonlike trainur
    NotTradeable
    NotTradeable
    Emperor's Royal Guard
    Emperor's Royal Guard


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van NotTradeable zo maa 06 2011, 16:32

    Victoro Loco schreef:
    Amersfoort schreef:
    Victoro Loco schreef:benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih

    Woot Vicmansje m'n personal coach

    mis! het moet zijn: Jipla de vic minne pwersonlike trainur

    Jaime man, gu ebt nog etwa te leren, man!
    Victoro Loco
    Victoro Loco
    The Emperor
    The Emperor


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Victoro Loco zo maa 06 2011, 17:28

    NotTradeable schreef:
    Victoro Loco schreef:
    Amersfoort schreef:
    Victoro Loco schreef:benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih

    Woot Vicmansje m'n personal coach

    mis! het moet zijn: Jipla de vic minne pwersonlike trainur

    Jaime man, gu ebt nog etwa te leren, man!

    mis! het moet zijn: Jaime vint, get nog twuk te ljirn wih vint!
    spelltiger8
    spelltiger8


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van spelltiger8 zo maa 06 2011, 18:30

    Victoro Loco schreef:
    NotTradeable schreef:
    Victoro Loco schreef:
    Amersfoort schreef:
    Victoro Loco schreef:benne gvd skwon verhaaltje ma gastn de vdab kost ve te vele dus kga kik wel een gratis leske geevn in westvlams vo giedr, en gmag zegn wa daj wil ma westvlaandrn verstoat de antwerpnoarn wok ni zoendr ondertitelinge wih

    Woot Vicmansje m'n personal coach

    mis! het moet zijn: Jipla de vic minne pwersonlike trainur

    Jaime man, gu ebt nog etwa te leren, man!

    mis! het moet zijn: Jaime vint, get nog twuk te ljirn wih vint!
    en goan vic Very Happy

    Gesponsorde inhoud


    Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/ Empty Re: Spelltiger zou graag NOG eens joinen =/

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -
      » joinen
      » joinen

      Het is nu vr mei 10 2024, 04:31